יו"ר החינוך העצמאי: "מורשת מרן היא זיכוי הרבים"

מהדורת הבוקר No Comments on יו"ר החינוך העצמאי: "מורשת מרן היא זיכוי הרבים"

הרב אליעזר סורוצקין, יו"ר החינוך העצמאי ו'לב לאחים' ב'מהדורת הבוקר': "קשה כי זהו השריד האחרון לדור דעה, התחושה שלי שיחד איתו גם הדור הולך. היו תמיד לעם ישראל מנהיגים, אבל החלל גדול. התמונה מבית החולים, זו התמונה של הרב. בתקופה האחרונה, גם כשהיה בבית היה בחולשה והיה על מיטתו בחדר הפנימי כולו בהדר כראש ישיבה. נכנסתי אליו ופשוט לקנא בפשטות"

צילום: כל הזמן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר "החינוך העצמאי" ומנכ"ל לב לאחים, הרב אליעזר סורוצקין לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר': "קשה מאוד לדבר, אתמול לא הייתי מסוגל. כמו שאומרים בשבועות: "עליונים ששו" היום, לדעתי את השיעור שהכין הוא מוסר כעת למעלה. הוא המשיך עד הרגע האחרון, כראש ישיבה וכמנהיג. זה קשה כי זהו השריד האחרון לדור דעה, התחושה שלי שיחד איתו גם הדור הולך. היו תמיד לעם ישראל מנהיגים, אבל החלל גדול"

"התמונה מבית החולים, זו התמונה של הרב. בתקופה האחרונה, גם כשהיה בבית היה בחולשה והיה על מיטתו בחדר הפנימי כולו בהדר כראש ישיבה. נכנסתי אליו ופשוט לקנא בפשטות. ראש ישיבה כבן 88 אמר לי שמרן ר' גרשון היא הראש ישיבה שלו. הוא לימד אותו בישיבת פוניבז' עוד בעודו בחור"

"המורשת שלו היא גם מורשת התשובה, הוא כל הזמן שאל אותי: "מה עם זיכוי הרבים" גם כשהיו לנו שאלות להכניס למוסדות משפחות קשות ובעייתיות. לא למדתי בפוניבז', אבל כבר עשור שאני מסתובב שם בבית. מעולם לא ראיתי אותו מדבר עם אדם ולא מחייך. הוא החזיק את עם ישראל בלב".

האזינו



0 תגובות